Wednesday, June 3, 2015

Apa yang orang tak tahu. EPS 2 (Y)

Assalammualaikum 
Hari ni ada sambungan dia . 
Tapi sikit je sebab aku busy . 

9. Apa yang orang taktahu adalah I'm a good stalker. Bila semua di hujung jari , semua aku dapat . HAHA . But no worries because I wont ask anything . Unless kau tanya . 
Tapi kau kena faham satu benda, kau jangan tanya benda yang kau tak nak tahu jawapannya . Bila kau tanya aku tahu apa pasal kau, dan aku pasti akan tanya apa yang kau nak tahu? kalau kau jawab tak kisah, I will go on with the first thing I stalk about you. Jangan lak lepas tu kau segan . 

10. Apa yang orang taktahu tentang aku adalah aku suka menangis waktu aku sorang2. Masalah yang aku rasa aku tak boleh nak selesaikan, aku takkan cerita. Kecuali aku buntu. Biasanyaa Allah dan si dia je lah yang selalu tadah telinga dengar masalah aku. Thanks to youuuu . 

11. Apa yang orang taktahu tentang aku adalah aku suka sorok perasaan aku. Aku malu nak bagitahu even to my parents. Kalau aku sayang sekalipon, aku sanggup buat apa saja kecuali nak bagitahu apa perasaan aku. aku lebih prefer tunjuk dari cakap. haha 

12. Apa yang orang taktahu tentang aku adalah I have low self confident. Taktahu cemana nak explain tapi itulah yang aku ada. HAHA

OKAY . DONE CERITA HARINI. 

No comments:

Post a Comment