Sunday, April 19, 2015

Midsem break

Assalammualaikum semuaaa . 

Hai hai I'm back after a month . Seriously I'm kinda busy right now due to university issues. Serius laa kot.  

Well, harini aku nak cite pasal midsem break . Baru bape hari balik rumah parents heboh lak nak cite sal midsem break. HAHA Aku cuma nak bagitahu yang baru je bercuti . Another 7 days to go . 

Time time ginilah aku nak payback tido, payback time tengok tv, payback time melepak dengan kawan2 skolah dlu. Everything is going to be awesome 'kot"! . HAHA Time ni jugaklah aku habiskan duit mak aku untuk beli baju, kasut, seluar dan natang lain. HAHA . orang kata rezeki jangan ditolak ye dakk ? Hahaha . 

First day balik pon, aku dah mntak macam2. Alhamdulillah mak aku tunaikan . Yelah , anak kesayangan balik rumah kann . Mana mungkin nak tolak keinginan anaknya ini . Aku beli kasut , tudung just semata2 nak pakai pegi kenduri kawen akak kawan aku. hahah . Nasib jah barang aku beli tu murah. Alhamdulillah . Jimat duit. 

First day balik jugaklah aku terpaksa menebengkan telinga gue ini dengan bebelan mak gue. Serious sakit telinga . Rasa nak berdarah kejap . Tak lama pastu mak diam , Then mula balik. Bila nak habis pon taktahu. Takpe lah mak, mak bebel lahh. Anak mak ni macam biasa, hanya memandang tv sambil kata " kenapa mak "? itu saja .. Memang kena bebel lagi lah kan jawabnyaa. 

Banyak cite lawak yg aku dengar time makan reramai kat kenduri tu . Kawan2 aku je dah bising satu hall, Dah lah semua mulut macam bontot ayam . Penat nak layan . Amik kau bila sekali aku cakap semua diam . Terasa lettew . nasib kau laki jang. HAHA . Kisah pulak aku kann . 

p/s memang sengaja aku bahan kau . Bior terasa sikit hati kental tu. asyik nak membahan orang lain je keje. Biar aku tolong balas bagi pihak orang lain . 


No comments:

Post a Comment