Sunday, March 8, 2015

TERASA HATI ?

Assalammualaikum 

Akhirnya dapat jugak aku luangkan sikit masa nak hidupkan belog aku ni . 

Alhamdulillah ke hadrat Ilahi, Allah masih panjangkan umur aku untuk hidup, menaip dan sebagainya . Aku jugak tahu yang dari mana aku datang, kepada-Nya aku kembali. 

Harini aku nak cite pasal terasa hati . 

Tipu lah kalau orang cakap yang dia tak penah terasa hati. Sungguhlah menipu sampai rasa nak menyepak dia ye dokk ? HAHA 

Soal hati orang tak penah boleh tipu. 

Bak kata seseorang, kita nampak luka yang kecik tapi bila hati yang rasa, semua luka nampak besar . 

Orang selalu cakap aku ni hati kering, tapi sebenarnya aku tak. Aku seorang yang sangat sensitif cuma aku amik langkah untuk tak jadi sensitif. Aku mudah terasa hati lagi-lagi bila aku dapat rasakan orang sakit hati dengan aku sampai dia langsung tak berborak dengan aku . 

Aku tak berniat okey nak buat sesiapa terasa hati ? Even hati aku ni mudah terasa bersalah kat someone yang aku buat diri dia terasa . 

Aku minta maaf sesangat jika aku buat sesiapa terasa dengan aku . 

p/s aku suka nangis atas sejadah kalau tertekan bila takde orang . 

Kalau aku rasa macam aku nak bersendirian, aku suka dengar lagu hindustan . Jangan bash aku plisss .


1 comment: