Thursday, January 29, 2015

Bosan

السلام عليكوم

Penat ohh google gambar apa sesuai utk caption ni...
searchh...
search....
search....
Still not get it.. shooot !!

Takpe, aku akan pastikan at the end of this post aku akan letak. 
so, lets talk ...
well, bosan ni banyak yang leh didefinisikan. 
Aku bosan sebab aku dok rumah sorang-sorang. 
even kkdg orang pon tak layan aku cakap apa.
mungkin kah sebab aku sorang yang membosankan ?
adakah adakah ?
hahaha

Kalau otp, biasanya aku memang tak tahu nak cakap apa. Malu maybe ? takde cite maybe?
Aku memang suka bercerita tapi entah lah sometimes aku rasa cite tu tak patut diceritakan kat orang tu . so better for me to shut my mouth up. 

Amin idris penah kata orang yang kata 'bosan lah bosan lah' adalah orang yg takde matlamat. 
kkdg aku terfikir time tu aku takde buat apa, tapi aku cakap bosanlah . waktu tu pulak malam, so jadi supposed matlamat aku adakah "tido" ? Kalau macam tu, tido adalah satu matlamat untuk kita amik supaya kita tido nyenyak. ahhh sudah merepek.. 

Okay back to the topic, aku mungkin seorang yang membosankan . Aku taknak menafikan atau menngiyakan, terpulang pada pendapat masing-masing. 
But most of my friends still stick with me. 

p/s give some compliment to me. 

No comments:

Post a Comment