Friday, January 30, 2015

Instinct

السلام عليكوم

Tiap kali baca entry aku, kena jawab salam tau . 
Tapi ada pernah aku dengar kita tak wajib jawab bila salam ditulis, either dalam paper or mesej.
Hanya wajib jawab bila salam itu diucapkan. Allahualam. sila lah bertanya kepada sesiapa yang lebih arif. Tanyalah tarbiah sentap pon bagus jugakk. Haha 

Harini aku nak cite pasal instinct. 
Instinct ni kan sebenarnya ada kat semua orang. Tapi more kepada pmpuan.
Sebabnyaa ? Hmmm , mungkin sebab pmpuan lebih kepada emosi kot ?

Sometimes orang takut dgn women instinct lagi-lagi lelaki. Mungkin kah ?
Women instinct ni ada kat setiap perempuan bukan hanya pada ibu saje okayy . 

Macam aku, kekadang aku ada je rasa macam something is going to be happen pada someone. Nnti mula lah aku keep thinking about it. Dan tanya dia okay ke tak . 
Orang selalu ingat aku ni ada keep someone dalam ghaib utk rasa macam tu . 
Aku malas nak jawab lelebih aku cakap ye je . Macam apa jehh . 
Allah bagi aku terlebih perasaan kekadang . 

Okay , aku tahu kenapa lelaki kkdg takut dengan women instinct. 
sebab prmpuan dapat detect diaorang menipu. Haha . 
Percayalah, perempuan sengaja cakap camtu sebab kan korang tak berani buat eye contact and lari dari tajuk . Dia saje tanya bebanyak kali sampai korang tersilap cakap .
Kalau korang tak menipu, why you have to change the subjek ? HAHA

Berhati- hati lah .


p/s women act like police and lawyer. "You're under arrest" , "you're guilty" .. 

No comments:

Post a Comment