Thursday, January 29, 2015

Facebook

Assalammualaikum 
Penat dah nak guna tulisan arab . 
Aku dah mengantuk. Esok banyak keja nak buat. 
Haha . 

Last topic for today, facebook ! 

Sungguhlah aku suka dengan kemudahan2 camni, cuma satu satu satu satu je yang aku tak suka. 
Banyak sangat gambar 'above 18'.. 
Sungguh lah benci. taktahu ke bila seseorang tu tengok walaupon hanya sekilas pandang, kita akan mudah lupa selama 44 hari plus kita akan sentiasa teringat2 dan malaikat dok catit kiri kanan ? 

Aku bukan apa, aku suka skrol fb sebab nak banyak recent news. aku bukan selalu beli newspaper. Bukan gak suka baca online newspaper. 
Buat mata sakit je. 
aku amik tahu cite yg aku nak amik tahu je. 

Tapi ini semua menambahkan dosa aku . haiyaa kadavale indaporengge. HAHA 

p/s aku nampak tikus . misi pasang jerat. dua hari lepas aku brjaya tangkap 3 ekor. family reunion maybe. 
 

No comments:

Post a Comment